3 Year Premier Support from 2 Year Courier/Carry-in (CPN)
ITCurry #: M852VA36 | Article #: 5WS1L49581-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
Met slimmer heb je een partner in IT
Sluit je aan bij al die Lenovo-klanten die hun IT-ondersteuning hebben getransformeerd met Premier Support.
Maximale uptime, minimaal gedoe.
Beperk downtime en onderbrekingen tot het minimum met onze benadering van IT-ondersteuning waarbij mensen centraal staan. De digitale transformatie stimuleren wordt steeds lastiger. Nu hybride medewerkers meer ondersteuning nodig hebben en IT-bronnen vooral worden ingezet voor routinematige onderhouds- en reparatietaken, is er weinig tot geen tijd meer voor innovatie. Brochure downloaden.
IT-teams krijgen meer tijd. Eindgebruikers kunnen meer doen.
Laten we eerlijk zijn: IT-ondersteuning kan enorm tijdrovend zijn voor je eindgebruikers. Vaak gaat hierbij meer dan 3 uur verloren1. Maar daar blijft het niet bij, want het betekent gewoonlijk een enorme aanslag op je IT-team. Met Lenovo als je vertrouwde partner kun je je eigen IT-mensen inplannen en toewijzen aan strategische IT-projecten.
Jouw Premier Support Center
- Uitgebreide technische ondersteuning, 24x7x365, in meer dan 100 markten
- Technical Account Managers voor escalatiebeheer
- Optionele Premier Asset Tag voor inventarisbeheer en informatie voor het Premier-contactcentrum
- Uitgebreide ondersteuning voor hardware en OEM-software (Original Equipment Manufacturer)
- Voorrang bij onderdelen en arbeid op locatie
- Lenovo Service Connect voor assetmanagement, productondersteuning en tracking van servicecases (of -aanvragen)
Hoe beoordelen klanten van Lenovo Premier Support de service?
No one likes to be on-hold for IT Support – so we strive to minimize your wait. In fact, Lenovo Premier Support boasts the highest customer satisfaction ratings for wait times to reach a support technician, surpassing two competitors’ premium-level service offerings. That’s not all - 91% of customers surveyed expressed a likelihood of recommending the service to a peer.2Niemand staat graag in de wacht voor IT-ondersteuning, dus streven we ernaar je wachttijd tot het minimum te beperken. Lenovo Premier Support krijgt zelfs de hoogste cijfers voor klanttevredenheid als het gaat om de wachttijd totdat een ondersteuningstechnicus aan de lijn komt en overtreft daarmee het premium serviceaanbod van twee concurrenten. En dat is nog niet alles: 91% van de ondervraagde klanten geeft aan dat het waarschijnlijk is dat ze de service aanbevelen aan een collega.2
- 91% van de Premier Support-klanten is tevreden, zeer tevreden of uiterst tevreden over de service2
- 90% van de ondervraagde Premier Support-klanten geeft aan dat het waarschijnlijk is dat ze de service aanbevelen aan een collega
Technische ondersteuning met het verschil van Premier
Your end-users and IT team expect fast, seamless, and expert support. Premier Support provides the consistency, accountability and visibility they need. Minimize device downtime and maximize productivity with parts prioritization and next business day labor.Je eindgebruikers en IT-team verwachten snelle, probleemloze en deskundige ondersteuning. Premier Support biedt de consistentie, verantwoordelijkheid en zichtbaarheid die ze nodig hebben. Beperk downtime van apparaten tot het minimum en zorg voor een maximale productiviteit met voorrang bij onderdelen en arbeid op de volgende werkdag.
1. Global IT Happiness Report H22022
2. Bron: Wereldwijd onderzoek uit mei 2023 onder meer dan 750 IT-besluitvormers, uitgevoerd door TBR Inc. In het onderzoek wordt de klantervaring geëvalueerd bij bedrijven met ten minste 100 werknemers waar gebruik wordt gemaakt van Lenovo Premier Support of het premium ondersteuningsaanbod van een concurrent.
3. Alleen OEM-software, beste ondersteuningsniveau
4. Afhankelijk van markt, onderdelen en beschikbaarheid van hardware
| Warranty | |
| Base Warranty | Non Non |